Orhan Galičić: Brew Imperial Society treba „pripadati“ raji

01.11.2018.

Sarajevsko kino Imperijal do kraja godine otvara svoja vrata zahvaljujući grupi mladih ljudi okupljenih oko projekta Brew Imperial Society (BIS). Direktor The Brew Co. prve mikropivare-pub iz Sarajeva Orhan Galičić za Interview.ba govori o ideji samog projekta, te kako teku pripreme, ali i nekim novinama. U Crowfunding kampanji više od 290 pojedinaca iz Bosne i Hercegovine, Evrope, i nekih drugih zemalja je podržalo akciju sa više od 17.000 KM kojim će se obnoviti ovo kultno sarajevsko kino.

#RAJA PODRŽAVA: Našom crowdfunding inicijativom smo htjeli da ojačamo upravo tu našu mantru da #rajapodrzava, te da Brew Imperial Society, ili skraćeno BIS, treba na neki način „pripadati“ raji, te da se raja „ugradi“ u same temelje ove priče. Prvi dio riječi „crowd“ (masa/raja) za cilj ima da predstavlja dodatni dokaz da kada koračamo u istom smjeru i vjerujemo u iste vrijednosti, možemo da uradimo strava stvari vrijedne pažnje – od februarske akcije čišćenja, fotografsko-eksponatske izložbe u aprilu, pa sve do crowdfunding kampanje.

INTERVIEW.BA: Obnavljate bivše kino Imperijal u Sarajevu. Odakle ta ideja, s obzirom na Vaše godine?

GALIČIĆ: Po našem skromnom mišljenju, sada možda više nego ikada treba mlade “sirove” snage koju će podržati iskustvo generacija prije nas. Često nas se pokušava uvjeriti da je potrebno iskustvo da bi se uspješno realizovala ideja. Često se kao mlade osobe susrećemo s tim ograničavajućim mišljenjima da za velike stvari je potrebno iskustvo i često nam se iz tog razloga uskraćuju prilike za rast; ali eto, možda naša priča bude percipirana kao jedna koja će stajati kao primjer da su strast, požrtvovanost, vrijedan rad, trud i kreativnost podjednako bitni elementi. Odakle ideja? Od prvog dana, ubjeđeni smo da je craft pivarstvo puno više od „samo“ kuhanja još jednog stila piva na tržištu, jer to je onda samo dodatno zasićenje tržišta. Nama craft pivarstvo predstavlja jednu specifičnu formu umjetnosti u kojoj želimo naglasak da stavimo upravo na prvu riječ u tom nazivu – craft –  u doslovnom prijevodu “zanat” – jer  sve u što odlučimo da se upustimo, pristupimo zanatski; na način da ćemo dati sve od sebe da mislimo na svaki detalj – bio velik ili mali. Tako je i sa našom pričom. Razmišljali smo o načinu kako je možemo obogatiti na način da pružimo iskustvo drugačije od onog dosadašnjeg u The Brew Pubu – našoj mikropivari-pubu. Tu je došla ideja da pokušamo da sinergično pokažemo da je ljepota craft pivarstva upravo ona ljepota koja se nalazi kada zajedno provodimo lijepe trenutke s rajom. S tim na umu, ambiciozno smo se upustili u ovaj, dosad najveći, projekat od početka naše priče s ciljem da kreiramo još jednom unikatno mjesto za raju.

INTERVIEW.BA: Dokle ste sa radovima?

GALIČIĆ: Što se tiče radova, trenutno radimo sve na tome da se radovi odvijaju u planiranim rokovima s ciljem da maksimalno zadržimo autentičan izgled samog prostora, te smo u proteklih par mjeseci u finalnoj fazi da završimo radove s podovima, strujom, hlađenjem i grijanjem prostora, te postavljanje ventilacionog sistema. Otvaranje vrata i završetak obnove ovog sarajevskog velikana planirani su do kraja ove godine. Svakodnevno vrijedno radimo da “grube” radove što prije privedemo kraju kako bismo mogli započeti s “finim” radovima u kontekstu uređenja enterijera, opremanja kuhinje, uvođenja vode, zvučne izolacije i ostalih neophodnih detalja kako bi sve bilo spremno za otvorenje.

INTERVIEW.BA: U aprilu ste pokrenuli Crowfunding kampanju ili nekonvencionalno prikupljanje novca putem online platformi kako bi kupili miksetu, platno i projektor za kino, jeste li zadovoljni prikupljenim sredstvima?

GALIČIĆ: Najkraći mogući odgovor – jedno veliko DA! Ne samo zadovoljni, već privilegovani i počašćeni podrškom koju smo dobili od preko 290 pojedinaca, kako iz Bosne i Hercegovine, Evrope, tako i cijelog svijeta koji su nas podržali sa preko 17.000 KM. Pored persimizma koji je bio prisutan, dokazali smo da je raja tu i da smo se upustili u priču u kojoj nismo sami i ovom prilikom želimo da se još jednom svima zahvalimo na ukazanom povjerenju, te da ćemo dati sve od sebe da to povjerenje opravdamo na najbolji mogući način! Vođeni odgovorom na prvom pitanje, našom crowdfunding inicijativom smo htjeli da ojačamo upravo tu našu mantru da #rajapodrzava, te da Brew Imperial Society, ili skraćeno BIS, treba na neki način „pripadati“ raji, te da se raja „ugradi“ u same temelje ove priče. Prvi dio riječi „crowd“ (masa/raja) za cilj ima da predstavlja dodatni dokaz da kada koračamo u istom smjeru i vjerujemo u iste vrijednosti, možemo da uradimo strava stvari vrijedne pažnje – od februarske akcije čišćenja, fotografsko-eksponatske izložbe u aprilu, pa sve do pomenute crowdfunding kampanje.

INTERVIEW.BA: Da li ste imali neku finansijsku podršku u ovom projektu, npr. od Opštine, Grada?

GALIČIĆ: Ne. Iskreni da budemo, uopšte nismo ušli u ovaj projekat s tim na umu, tj. da razmišljamo na koji način bi npr. Opština ili Grad mogli doprinijeti razvoju ovog projekta. Realizovali smo aktivnosti javnog tipa kao što je npr. pomenuta fotografsko-eksponatska izložba u saradnji sa Historijskim Muzejem Bosne i Hercegovine uz podršku Addiko banke i potrudili smo se da ovaj event što bolje iskomuniciramo što je rezultiralo u preko 3000 posjetilaca za jedan vikend. Najveću podršku smo dobili upravo od raje, što nam je ustvari i najbitnije. Fokus, energiju i sredstva smo usmjerili ka kreiranju dešavanja za građanke i građane Sarajeva, da ponovno otvorimo vrata ovog velikana nakon 10 godina “šutnje”. Da li postoji mogućnost da će se to promijeniti u budućnosti? Vrata našeg brenda su uvijek širom otvorena za sve koji vjeruju da sinergijski možemo postići još bolji efekat.

INTERVIEW.BA: Želite zadržati autentični izgled ovog kina, ali Brew Imperial Society uključuje i nove sadržaje osim prikazivanja filmova, izložbe, koncerte itd.?

GALIČIĆ: Ono što će činiti Brew Imperial Society interesantnom platformom i mjestom u Sarajevu za našu publiku je upravo to što ćemo svakodnevno ulagati napore da kreiramo sadržaje za različite ukuse kako bismo zadovoljili širok dijapazon interesovanja ovog grada. Naravno, pod tim okriljem spada da ćemo organizovati zabavni sadržaj. S tim da pored toga, u odnosu na The Brew Pub, Brew Imperial Society će pružiti drugačije iskustvo. U tom kontekstu, naši gosti će moći očekivati umjetničke izložbe, koncerte, nastupe stand-up komičara, filmske projekcije, pozorišne predstave, edukacije, te još mnoštvo sadržaja za sve generacije u kombinaciji sa kreativnom i raznovrsnom ugostiteljskom ponudom. Cijela priča iza ovog bivšeg kultnog kina koje doživljava svoj feniks-momenat treba da oslikava kulturnu i društvenu scenu Sarajeva. Cilj je da ovaj koncept će istovremeno predstavljati bogatstvo prošlosti kroz priču o kinu Imperijal, te sadašnjosti kroz kulminaciju svega što smo naučili u dosadašnjem radu kroz craft pivarstvo.

INTERVIEW.BA: Da li se može “Time Out Markale” održavati u ovim prostorima?

GALIČIĆ:  Projekat Time Out Markale, iako organizovan od strane istih pojedinaca koji zajedničkim naporima grade priču koja zovemo “BREW”, je projekat koji treba da samostalno stoji, ima svoju priču, svrhu i put. To je zamišljeno kao dešavanje i mjesto koje će svojom energijom, konceptom i ponudom simulirati jedan veliki raznovrstan kuhinjski stol u svakom smislu. Razlog zašto se Time Out Markale neće održavati u prostorima Brew Imperial Society je taj što je cilj ovog projekta da se okupi što više pojedinaca koji na jedan drugačiji način žele da osjete doživljaj vanjskog druženja u centru grada s bogatom ponudom hrane i pića u pozitivnoj i porodičnoj atmosferi – i to baš na pijaci kao simbolom društvenog života. Naglasak je, dakle, na vanjsko, neformalno druženje u pozitivnoj atmosferi u društvu porodice, prijatelja i svima nam dragih osoba. U tom svijetlu, iako je prošlo više mjeseci od našeg posljednjeg Time Out Markale druženja, nastaviti ćemo da ulažemo napore da ovo predstavlja projekat koji je više nego „živ“, te da ova neplanska „pauza“ bude vrijedna čekanja i da ćemo uskoro istim intenzitetom i energijom nastaviti tu priču.

INTERVIEW.BA: Da li planirate neki party u Brew Imperial Society? Ko je Vaša ciljana publika?

GALIČIĆ: Naravno, s tim da će zabavni program biti samo jedan dio onoga što planiramo. Što se tiče ciljane publike, vjerujemo da ćemo nastaviti da gradimo snagu brenda na vrlo sličnoj ciljnoj skupini mlađe populacije našeg grada i šire, s tim da raznovrsnost sadržaja i samo pozicioniranje BIS-a će utjecati na to da ohrabrimo i druge dobne skupine da “poslušaju” našu priču jer vjerujemo da ćemo uspjeti da i njima pružimo vrijednost vremena provedenog s nama, te da ćemo uistinu biti vrijedni njihove pažnje. Brew Imperial Society treba da pripada svim građankama i građanima Sarajeva, te vođeni tom izjavom, ćemo planirati sadržaj koji će upotpuniti cjelokupni doživljaj ovog prostora. Unatoč svemu, praveći paralelu s prvim pitanjem, ono na što ćemo usmjeriti veliki dio energije su mlade osoba.  Želimo da Brew Imperial Society predstavlja „megafon“ umjetnicima koji će imati priliku da pokažu svoj talenat, umijeće i znanje našoj publici. Da li da se radi o glumi, muzici ili nekoj drugoj formi umjetnosti, mladi će igrati jednu vrlo bitnu ulogu u ovoj cjelokupnoj priči.

Idi naVrh

Don't Miss