c87b669d15000d3621ef9add45e10edf
c87b669d15000d3621ef9add45e10edf

Potpisan Memorandum o suradnji između PARCO-a i Gender Centra FBiH

21.07.2020.

Memorandum o suradnji između PARCO-a i Gender Centra Federacije Bosne i Hercegovine potpisan je danas u Sarajevu, a uskoro slijedi istraživanje zadovoljstva korisnika.

Potpisivanjem Memoranduma o saradnji između Gender Centra Federacije BiH i Ureda koordinatora za reformu javne uprave (PARCO) počinje saradnja između ove dvije institucije na unapređenju upravljanja kvalitetom rada, a u okviru  Programa jačanja javnih institucija koji kao dio podrške reformi javne uprave u Bosni i Hercegovini u ime vlada Njemačke i Velike Britanije implementira njemački Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ).

– Gender Centar je od svog osnutka orijentiran ka svojim korisnicima i korisnicima jer u okviru Vlade FBIH obavlja poslove na unapređenju ljudskih prava i sloboda žena i muškaraca,  dječaka i djevojčica. Uz podršku PARCO-a i projekta jačanja javnih institucija mi ćemo imati priliku da mjerimo zadovoljstvo naših korisnika i korisnica jer smo svjesni da se okruženje u kojem djelujemo dinamično mijenja. Rezultati analize će nama omogućiti da svoje djelovanje još više usmjerimo ka nasim ciljnim grupama i da još bolje odgovorimo njihovim stvarnim potrebama – izjavila je Ana Vuković, direktorica Gender Centra Federacije BiH povodom potpisivanja Memoranduma.

Uz tehničku podršku PARCO-a, kao i Fondacije INFOHOUSE, Gender Centar FBiH će u narednom periodu raditi na uspostavljanju metodologije i upitnika za ispitivanje zadovoljstva korisnika radom ove institucije.

– Kancelarija koordinatora za reformu javne uprave i ovim potpisom na Memorandum pokazuje svoju opredjeljenost za efikasniju i efektniju javnu upravu na svim nivoima u  Bosni i Hercegovini. Mjerenje zadovoljstva korisnika/ca je veoma bitan alat u javnoj upravi u Evropi, a naročito u uspostavljanju dvosmjernje komunikacije između javne uprave i njenih korisnika. Građani treba da kažu šta očekuju od institucija,  da ocijene njihov rad, ali isto tako i da institucije uvaže kontruktivne kritike javnosti te donesu mjere koje će  poboljšati njihov rad – izjavio je Dragan Ćuzulan.

Istraživanje zadovoljstva korisnika metodologija je koju u Evropskoj uniji redovno upotrebljavaju institucije javne uprave, dok je u BiH ona još u povoju. Podsjetimo, ankete o zadovoljstvu korisnika i korisnica provode se kako bi se osigurale informacije – u kojoj mjeri kvalitet rad javne uprave zadovoljava potrebe korisnika i korisnica, te ujedno služe i kako bi ispitali prednosti i nedostatke organa javne uprave i  identificirali područja koja treba razvijati i poboljšati.

(Interview.ba)

Idi naVrh

Don't Miss