Memorandum o suradnji između PARCO-a i Gender Centra Federacije Bosne i Hercegovine potpisan je danas u Sarajevu, a uskoro slijedi istraživanje zadovoljstva korisnika.
Potpisivanjem Memoranduma o saradnji između Gender Centra Federacije BiH i Ureda koordinatora za reformu javne uprave (PARCO) počinje saradnja između ove dvije institucije na unapređenju upravljanja kvalitetom rada, a u okviru Programa jačanja javnih institucija koji kao dio podrške reformi javne uprave u Bosni i Hercegovini u ime vlada Njemačke i Velike Britanije implementira njemački Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ).
– Gender Centar je od svog osnutka orijentiran ka svojim korisnicima i korisnicima jer u okviru Vlade FBIH obavlja poslove na unapređenju ljudskih prava i sloboda žena i muškaraca, dječaka i djevojčica. Uz podršku PARCO-a i projekta jačanja javnih institucija mi ćemo imati priliku da mjerimo zadovoljstvo naših korisnika i korisnica jer smo svjesni da se okruženje u kojem djelujemo dinamično mijenja. Rezultati analize će nama omogućiti da svoje djelovanje još više usmjerimo ka nasim ciljnim grupama i da još bolje odgovorimo njihovim stvarnim potrebama – izjavila je Ana Vuković, direktorica Gender Centra Federacije BiH povodom potpisivanja Memoranduma.
Uz tehničku podršku PARCO-a, kao i Fondacije INFOHOUSE, Gender Centar FBiH će u narednom periodu raditi na uspostavljanju metodologije i upitnika za ispitivanje zadovoljstva korisnika radom ove institucije.
– Kancelarija koordinatora za reformu javne uprave i ovim potpisom na Memorandum pokazuje svoju opredjeljenost za efikasniju i efektniju javnu upravu na svim nivoima u Bosni i Hercegovini. Mjerenje zadovoljstva korisnika/ca je veoma bitan alat u javnoj upravi u Evropi, a naročito u uspostavljanju dvosmjernje komunikacije između javne uprave i njenih korisnika. Građani treba da kažu šta očekuju od institucija, da ocijene njihov rad, ali isto tako i da institucije uvaže kontruktivne kritike javnosti te donesu mjere koje će poboljšati njihov rad – izjavio je Dragan Ćuzulan.
Istraživanje zadovoljstva korisnika metodologija je koju u Evropskoj uniji redovno upotrebljavaju institucije javne uprave, dok je u BiH ona još u povoju. Podsjetimo, ankete o zadovoljstvu korisnika i korisnica provode se kako bi se osigurale informacije – u kojoj mjeri kvalitet rad javne uprave zadovoljava potrebe korisnika i korisnica, te ujedno služe i kako bi ispitali prednosti i nedostatke organa javne uprave i identificirali područja koja treba razvijati i poboljšati.
(Interview.ba)