Završena trodnevna radionica za influensere „Balkans Voices: Digital Media Program“

 

U Sarajevu je završena trodnevna radionica “Digital Media Program“ namijenjena mladim influencerima, podcasterima i blogerima iz Albanije, BiH, Crne Gore, Kosova, Srbije i Sjeverne Makedonije.  Radionica, koju je organizovao Mediacentar Sarajevo, u sklopu programa: Balkans Voices, regionalnog projekta za mlade koji vodi Canal France International, a uz podršku francuskog Ministarstva Evrope i spoljnih poslova, za cilj je imala ponuditi vještine i znanje mladim influencerima koji se bave društveno korisnim temama kako doći do veće publike, ali i zaštititi svoje podatke i spriječiti govor mržnje u komentarima.

Gospodin Sylvain Rigollet, ataše za saradnju Ambasade Republike Francuske u Sarajevu, pozdravio je prisutne i naglasio važnost treninga i programa za izgradnju kapaciteta za mlade, u cilju jačanja medijskih sloboda I slobode izražavanja. Prvi dio radionice bio je posvećen razumijevanju trenutnih tržišnih trendova, raznolikosti marketinških stilova i strategija, a učesnici su naučili osnove istraživanja tržišta, upoznavanje publike i konkurenata.

Mladi su imali priliku učiti o razumijevanju trenutnih tržišnih trendova, raznolikosti marketinških stilova i strategija. Kako upoznati svoju publiku i konkurente  samo su neke od tema o kojima su mladima govorili stručnjaci iz tih oblasti. Učesnici radionice imali su priliku i učiti osnove i etička stajališta novinarstva od novinara Stefana Goranovića. Kako napraviti dobru fotografiju i zašto je ključna za promociju sadržaja i dolazak do publike, mlade je savjetovao svjetski nagrađivani fotograf Damir Šagolj, dobitnik Pulizerove i nagrade World Press Photo.

Budući da se učesnici bave zanimanjem influencera, podcastera i blogera, te imaju veliku publiku s tendencijom da ona raste, fokus učenja o izgradnji publike usmjeren je i ka edukaciji publike kako bi svojoj publici podizali svijest o stereotipima poput rodnih stereotipa.

Ovo je četvrta radionica u okviru „Digital Media Programa“, koja se održava online zbog epidemiološke situacije. Prvobitno, plan je bio da se održi po drugi put u Sarajevu, s obzirom da su prethodne radionice održane u Sarajevu i Podgorici.

Najbolji učesnici će učestvovati u dodatnom jednosedmičnom treningu u Parizu, tokom inkubacijskog programa na temu novih medija, uz podršku Canal France International, nakon čega slijedi šestomjesečni program stažiranja.

Biće to dodatna prilika da učesnici steknu vještine i znanja da njihov rad bude društveno koristan i da svoju popularnost iskoriste za rušenje stereotipa među svojom publikom.

Prethodna vijest

Političari su nas od sirotinje pretvorili u mizeriju

Naredna vijest

Ivana Marić: Rata i harmonike